10% تخفیف برای خرید اولی‌ها با کد تخفیف daru10

10% تخفیف برای خرید اولی‌ها با کد تخفیف daru10

تخفیف خرید مکمل

پرتخفیف‌ها

قیمت اصلی 81,400 تومان بود.قیمت فعلی 33,000 تومان است.

قیمت اصلی 87,000 تومان بود.قیمت فعلی 50,000 تومان است.

قیمت اصلی 592,000 تومان بود.قیمت فعلی 274,800 تومان است.1 بسته

قیمت اصلی 88,000 تومان بود.قیمت فعلی 45,000 تومان است.

قیمت اصلی 561,000 تومان بود.قیمت فعلی 380,000 تومان است.

قیمت اصلی 154,000 تومان بود.قیمت فعلی 89,000 تومان است.

nist

15 غذایی که به شما کمک می کند هیدراته بمانید!

فهرست این دارومگ

هیدراته بودن یعنی چی؟

در پزشکی هیدراته بودن یعنی رساندن مایع (آب) به بدن فردی که دچار اتلاف زیاد مایعات شده است ؛ مثلاً به بیماری که دچار اسهال شدید است سرم وریدی تزریق نماییم یا پودر خوراکی او آر اس ORS تجویز نماییم.

این غذاهای پرآب، طراوت بخش، سرشار از مواد مغذی و به طور طبیعی کم کالری هستند.

طبق قانون قدیمی، شما باید هشت لیوان آب در روز بنوشید (و برخی از کارشناسان توصیه می کنندحتی بیشتر). این ممکن است در بعضی روزها کار دلهره آور به نظر برسد، اما نکته اینجاست: لازم نیست آن همه آب بنوشید. تقریباً 20 درصد از مصرف روزانه H2O ما از غذاهای جامد به ویژه میوه ها و سبزیجات تأمین می شود.

نوشیدن مقدار زیادی آب – به خصوص در تابستان – همچنان مهم است، اما می‌توانید تشنگی خود را با این 15 غذای بسیار آبرسان که همگی حداقل 90 درصد وزنی آنها را آب تشکیل می‌دهند، رفع کنید.

1-خیار

 

ا

محتوای آب:96.7٪

این سبزی تابستانی – که دارای بالاترین میزان آب در بین هر غذای جامد کری گانز، RD، نویسنده رژیم غذایی با تغییرات کوچک: 10 قدم برای لاغرتر و سالم تر و مشاور Mindbloom، یک شرکت فناوری که زندگی را بهبود می بخشد، می گوید: در سالاد عالی است، یا تکه تکه شده و همراه با هوموس سرو می شود. برنامه ها

آیا می خواهید قدرت آبرسانی خیار را حتی بیشتر کنید؟ سعی کنید آن را با ماست بدون چربی، نعناع و تکه های یخ مخلوط کنید تا سوپ خیار درست کنید. گانز می‌گوید: سوپ همیشه آب‌رسان است، اما ممکن است در تابستان نخواهید چیزی داغ بخورید. از طرف دیگر، سوپ خیار خنک در هر زمان از سال بسیار با طراوت و خوشمزه است.

2-کاهوی سالادی

 

کلم

محتوای آب:95.6٪

کاهوی آیس‌برگ از نظر تغذیه، رپ بدی دارد. کارشناسان بهداشت اغلب توصیه می کنند که از آن اجتناب کنید سبزی های تیره تر مانند اسفناج یا کاهوی رومی، که حاوی مقادیر بیشتری ازفیبرو مواد مغذی مانند فولات و ویتامین K. در مورد محتوای آب داستان متفاوتی است، هرچند: کوه یخ ترد دارای بالاترین میزان در بین کاهوها است و پس از آن باترهد، برگ سبز و انواع رومی.

بنابراین وقتی دما بالا می رود، کوه یخ را روی ساندویچ ها جمع کنید یا از آن به عنوان بستری برای سالاد مرغ سالم استفاده کنید. حتی بهتر: تورتیلاها و نان های همبرگر را کنار بگذارید و از برگ های کوه یخ به عنوان بسته بندی تاکو و برگر استفاده کنید.

3-کرفس

 

کرفس

محتوای آب:95.4٪

این افسانه شهری در مورد کالری منفی کرفس کاملاً درست نیست، اما بسیار نزدیک است. مانند همه غذاهایی که آب زیادی دارند، کرفس نیز کالری بسیار کمی دارد – فقط 6 کالری در هر ساقه. و یک یا دو عدد فیبر و آب آن به سیر کردن و کاهش اشتهای شما کمک می کند.

با این حال، این سبزی سبک وزن از نظر تغذیه کم ندارد. کرفس حاوی فولات و ویتامین‌های A، C و K است. و تا حدی به لطف محتوای بالای آب آن، کرفس اسید معده را خنثی می‌کند و اغلب به عنوان یک ماده غذایی توصیه می‌شود.درمان طبیعی برای سوزش سر دل و رفلاکس اسید

4-تربچه

 

ترپچه

محتوای آب:95.3٪

این سبزیجات ریشه ای با طراوت باید در سالادهای بهاری و تابستانی شما جای بگیرند. آنها طعم و رنگ تند و شیرین را در یک بسته کوچک ارائه می دهند و مهمتر از آن مملو از آنتی اکسیدان هایی مانند کاتچین (همچنین در چای سبز) هستند.

بافت ترد نیز باعث می شودتربچه یک افزودنی عالی برای سالاد کلم تابستانی سالم – بدون نیاز به مایونز. آنها را با کلم و هویج رنده شده، نخود برفی بریده شده، فندق و جعفری خرد شده خرد کنید و با دانه های خشخاش، آب لیمو، روغن زیتون، نمک و فلفل بریزید.

5-گوجه فرنگیها

 

گوجه

محتوای آب:94.5٪

گانز می‌گوید گوجه‌فرنگی‌های ورقه‌شده و خرد شده همیشه یک غذای اصلی سالاد، سس و ساندویچ خواهند بود، اما انواع گیلاس و انگور شیرین را فراموش نکنید که یک میان‌وعده آب‌رسان عالی است. او می‌گوید: «آن‌ها برای ریختن در دهانتان عالی هستند، شاید همراه با آجیل یا پنیر کم سدیم». “وقتی آنها را گاز می گیرید، این انفجار عالی از طعم را دریافت می کنید.”

داشتن دوستان؟ گوجه فرنگی انگور، برگ ریحان و تکه های کوچک موزارلا را روی خلال دندان برای یک پیش غذای سریع و آسان به سیخ بکشید.

6-فلفل سبز

 

فلفل سبز

محتوای آب:93.9٪

فلفل دلمه‌ای از همه رنگ‌ها محتوای آب بالایی دارد، اما فلفل سبز پیشتاز بسته است و فقط انواع قرمز و زرد (که حدود 92 درصد آب هستند) را از بین می‌برد. و بر خلاف تصور عمومی، فلفل سبز به اندازه برادران و برادران کمی شیرین‌ترشان آنتی اکسیدان دارد.

گانز می گوید فلفل ها یک میان وعده عالی قبل از شام یا آخر شب هستند. او می گوید: «ما به مردم می گوییم وقتی هوس می کنند سبزیجات بخورند، اما بسیاری از مردم خیلی زود از هویج و کرفس خسته می شوند. وقتی از سر کار به خانه می‌روید، در حالی که در حال درست کردن یا منتظر شام هستید، فلفل‌ها را برش می‌دهید.»

7-گل كلم

 

گل کلم

محتوای آب:92.1٪

اجازه ندهید رنگ رنگ پریده گل کلم شما را گول بزند: علاوه بر داشتن آب فراوان، این گلچه های بی ادعا مملو از ویتامین ها و مواد مغذی گیاهی هستند که نشان داده شده است به کاهش کلسترول و مبارزه با سرطان از جمله سرطان سینه کمک می کنند. (محققان دانشگاه وندربیلت در میان بیماران مبتلا به سرطان سینه دریافتند که خوردن سبزیجات چلیپایی مانند گل کلم با کاهش خطر مرگ در اثر بیماری یا عود بیماری مرتبط است.)

گانز پیشنهاد می‌کند: «آنها را بشکنید و به سالاد اضافه کنید تا یک غذای رضایت‌بخش داشته باشید». “شما حتی می توانید کروتون ها را حذف کنید!”

8-هندوانه

 

هندوانه 2

محتوای آب:91.5 درصد آب

کاملاً واضح است که هندوانه مملو از آب است، اما این خربزه آبدار نیز یکی از غنی ترین منابع آب است.لیکوپنیک آنتی اکسیدان ضد سرطان که در میوه ها و سبزیجات قرمز یافت می شود. در واقع، هندوانه حاوی لیکوپن بیشتری نسبت به گوجه فرنگی خام است – حدود 12 میلی گرم در هر گوه، در مقابل 3 میلی گرم در هر گوجه فرنگی متوسط.

اگرچه این خربزه به تنهایی آبرسانی زیادی دارد، اما گانز دوست دارد آن را در تابستان با آب مخلوط کند. او می‌گوید: یک پارچ آب در یخچال نگه دارید که ته آن مکعب‌های هندوانه است. این واقعاً طراوت‌بخش است و به طور کلی انگیزه‌ای عالی برای نوشیدن آب بیشتر است.»

9-اسفناج

 

اسفناج 1

محتوای آب:91.4 درصد آب

کاهوی آیس‌برگ ممکن است محتوای آب بیشتری داشته باشد، اما اسفناج معمولاً گزینه بهتری است. انباشتن برگهای اسفناج خام روی ساندویچ یا سالادتان تقریباً همین مقدار را فراهم می کندهیدراتاسیون داخلی، با پانچ تغذیه ای اضافه شده.

اسفناج سرشار از لوتئین، پتاسیم، فیبر و فولات تقویت‌کننده مغز است و فقط یک فنجان برگ خام حاوی 15 درصد از ویتامین E مصرفی روزانه شما است که یک آنتی‌اکسیدان مهم برای مبارزه با مولکول‌های مضر معروف به رادیکال‌های آزاد است.

10-میوه ستاره ای

 

میوه ستاره ای

محتوای آب:91.4 درصد آب

این میوه گرمسیری که به نام کارامولا نیز شناخته می شود، در انواع شیرین و ترش موجود است و بافتی آبدار شبیه آناناس دارد. شکل چشم نواز آن در یک سالاد میوه یا به عنوان یک چاشنی خوراکی روی لبه یک کوکتل تابستانی عالی به نظر می رسد و به عنوان یک مزیت اضافی، سرشار از آنتی اکسیدان ها، به ویژه اپی کاتچین است – یک ترکیب مفید برای قلب که در شراب قرمز، شکلات تلخ نیز یافت می شود. ، و چای سبز

یک نکته احتیاطی: افراد مبتلا به مشکلات کلیوی بایداجتناب از میوه ستاره به دلیل سطوح بالای اسید اگزالیک.

11-توت فرنگی

 

توت فرنگی

محتوای آب:91.0٪

همه انواع توت ها غذاهای خوبی برای هیدراتاسیون هستند، اما توت فرنگی های قرمز آبدار به راحتی بهترین دسته هستند. تمشک و زغال اخته هر دو در اطراف 85 درصد آب قرار دارند، در حالی که توت سیاه تنها کمی بهتر است و 88.2 درصد است.

گانز می‌گوید: «من عاشق توت‌فرنگی‌های مخلوط شده در اسموتی یا مخلوط با ماست بدون چربی ساده – یکی دیگر از مواد غذایی آب‌رسان» هستم. او اضافه می کند که توت فرنگی شیرینی طبیعی به ماست اضافه می کند و ترکیب کربوهیدرات ها، فیبر و پروتئین یک میان وعده عالی برای ریکاوری بعد از تمرین است.

12-کلم بروکلی

 

کلم بروکلی

محتوای آب:90.7٪

کلم بروکلی خام مانند گل کلم پسر عمویش، ترد رضایت بخشی به سالاد می دهد. اما مشخصات غذایی آن – فیبر زیاد، پتاسیم، ویتامین A و ویتامین C – کمی چشمگیرتر است. علاوه بر این، کلم بروکلی تنها سبزی چلیپایی است (دسته ای که علاوه بر گل کلم حاوی کلم و کلم پیچ است) با مقدار قابل توجهی سولفورافان، ترکیبی قوی که آنزیم های محافظ بدن را تقویت می کند و مواد شیمیایی سرطان زا را دفع می کند.

13-گریپ فروت

 

گریپ فروت

محتوای آب:90.5٪

تحقیقات نشان می دهد که این مرکبات آبدار و تند می تواند به کاهش کلسترول و کوچک کردن دور کمر شما کمک کند. در یک مطالعه، افرادی که یکی را خوردندگریپ فروت یک روز کلسترول بد (LDL) آنها را 15.5٪ و تری گلیسیرید آنها را 27٪ کاهش داد. در مورد دیگر، خوردن نصف گریپ فروت – تقریباً 40 کالری – قبل از هر وعده غذایی به افراد رژیمی کمک کرد که در طی 12 هفته حدود سه و نیم پوند وزن کم کنند. محققان می گویند که ترکیبات موجود در این میوه به سوخت چربی و تثبیت قند خون کمک می کند، بنابراین به کاهش هوس کمک می کند.

14-هویج کوچک

هویج

 

محتوای آب: 90.4٪

هویج هویج است، درست است؟ در مورد محتوای آب نه. همانطور که مشخص است، هویج‌هایی با اندازه بچه که در سوپرمارکت‌ها و جعبه‌های ناهار به یک غذای اصلی تبدیل شده‌اند، نسبت به هویج‌های سایز کامل (که فقط 88.3 درصد آب هستند)، آب بیشتری دارند.

فاکتور راحتی آماده برای خوردن نیز سخت است. آنها را بلافاصله از کیسه میل کنید، آنها را در هوموس یا گواکامول فرو کنید، یا – برای کمی ترد شدن و رنگ نارنجی روشن – آنها را خرد کرده و به سالاد یا سالسا اضافه کنید.

15-طالبی

 

ملون 1

محتوای آب: 90.2٪

این خربزه آبدار با دریافت کالری بسیار کمی بازده غذایی بزرگی را ارائه می دهد. یک وعده 6 اونس – تقریباً یک چهارم خربزه – فقط 50 کالری دارد اما 100٪ کامل از مصرف روزانه توصیه شده ویتامین A و C را تامین می کند.

گانز می گوید: من طالبی را به عنوان دسر دوست دارم. “اگر شما یک دندان شیرین داشته باشید، قطعا آن را راضی خواهد کرد.” از میوه های خام ساده و قدیمی خسته شده اید؟ طالبی را با ماست مخلوط کرده و آن را در شربت فریز کنید یا آن را با آب پرتقال و نعنا پوره کنید تا یک سوپ با طراوت درست کنید.

برای خرید انواع مکمل های دارویی و غذایی به سایت دارونت مراجعه فرمایید.

منبع : www.health.com

برچسبی برای این مقاله وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.