42,000 تومان

فقط 2 عدد در انبار موجود است

تاریخ انقضای محصول: 2025/07/30

(9 ماه و 23 روز باقی مانده)

شربت کیمی کالم کیمیاگر طوس 120 میلی لیتر

معرفی کوتاه

شربت کیمی کالم کیمیاگر طوس یک محصول کاملاً طبیعی است که از ویژگی‌های خود می‌توان به کاهش تپش قلب، افزایش استحکام و سلامت قلب، تسکین از خشونت در قفسه سینه و سرفه، افزایش انرژی و نشاط، آرامش بخشی و کاهش علائم سرمازدگی اشاره کرد.

برند: محصولات نیکلایف (Nicolife)

کارایی: تسکین از خشونت در قفسه سینه و سرفه

فرم محصول:شربت

رده سنی: بزرگسالان

جنسیت: آقایان, خانم ها

مقدار: 120 میلی لیتر

جنس محفظه: شیشه ای

کشور تولید‎کننده: ایران

 

توضیحات تکمیلی

برند

شکل دارویی

شربت

جدول محتوا

راهنمای خرید از دارونت

معرفی محصول

معرفی و بررسی شربت کیمی کالم کیمیاگر طوس

شربت کیمی کالم کیمیاگر طوس یک محصول طبیعی است که از گیاهی به نام گاوزبان تهیه می‌شود. گاوزبان یک گیاه دارویی است که خواص بسیاری درمانی دارد. این شربت از آن به دلیل خواص ضد التهابی، ضد عفونی کننده و آرامش‌بخشی آن استفاده می‌کند.

مصرف شربت کیمی کالم کیمیاگر طوس می‌تواند در کاهش تپش قلب و تقویت عملکرد قلب کمک کند. همچنین، در تسکین از خشونت در قفسه سینه و سرفه مؤثر بوده و به عنوان یک آرامش‌بخش و نشاط‌آور شناخته می‌شود.برای تهیه‌ي شربت کیمی کالم کیمیاگر طوس به داروخانه آنلاین دارونت مراجعه فرمایید.

ویژگی های شربت کیمی کالم کیمیاگر طوس

رفع تپش قلب

تقویت قلب

رفع خشونت سینه و سرفه

نشاط آور، آرامبخش

بر طرف کننده علائم سرما خوردگی

تقویت دل

توحش سوداوی و خفقان

 

 

خرید شربت کیمی کالم کیمیاگر طوس 120 میلی لیتر

 

 

 

ترکیبات شربت کیمی کالم کیمیاگر طوس

گل گاو زبان – بادرنجبویه

توضیحی ازترکیبات شربت کیمی کالم کیمیاگر طوس

گل گاوزبان یک گیاه دارویی است که خواص ضد التهابی، ضد باکتریایی و ضد ویروسی دارد. این گیاه به عنوان آرامش‌بخش، ضد اضطراب و آنتی‌اسپاسمودیک (کاهش تشنگی عضلانی) شناخته می‌شود. علاوه بر این، از خواص آن برای تسکین از سرفه و کاهش التهابات مختلف در راه‌های تنفسی استفاده می‌شود. همچنین، خواص خود را در تسکین دردهای مفصلی و عضلانی نیز اثبات کرده است.

بادرنجبویه یک گیاه دارویی است که خواص ضد التهابی، ضد میکروبی و ضد اکسیدانی دارد. این گیاه برای تسکین از سرفه، کاهش التهابات مختلف و پشتیبانی از سلامت قلب مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، بادرنجبویه  به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کرده و در کاهش خطر برخی بیماری‌های قلبی نیز مؤثر می‌باشد.

ترکیب این دو گیاه درشربت کیمی کالم کیمیاگر طوس باعث تقویت عملکرد قلب، کاهش تپش قلب، تسکین از خشونت در قفسه سینه و سرفه، و همچنین فراهم آوردن آرامش و آرامش بخشی برای بدن می‌شود. همچنین، خواص ضد التهابی و ضد میکروبی این دو گیاه ممکن است در کاهش التهابات مرتبط با مشکلات تنفسی و بهبود عملکرد قلبی-عروقی اثرگذار باشد.

علائم سرما خوردگی و عوامل تاثیرگذارش

سرماخوردگی یک عفونت ویروسی است که اغلب به علائمی مانند سرفه، عطسه، گلو درد، خستگی، تب، گرفتگی صدا و بینی پر از انفلوانزا همراه است. عواملی مانند تماس با ویروس‌های سرماخوردگی، بخصوص ویروس‌های رینوویروس، میکروب‌های آنفلوانزا و تماس با ذرات آلوده هوا می‌توانند به عفونت‌های راه‌های تنفسی و سرماخوردگی منجر شوند.

این عوامل معمولاً از طریق تماس با یک فرد مبتلا، لمس سطوح آلوده، یا تنفس هوا یا ذرات میکروبی که در هوا حلقه زده‌اند، منتقل می‌شوند. علائم سرماخوردگی ممکن است تا یک یا دو هفته طول بکشد و معمولاً با استراحت، مصرف مایعات، استفاده از داروهای ضد تب یا ضد سرفه و حفظ بهداشت شخصی، بهبود می‌یابد.

این عفونت‌ها به طور معمول گذرا و خودبخود درمان می‌شوند، اما در برخی موارد، می‌توانند منجر به عوارض جانبی نظیر التهابات دستگاه تنفسی عمیق‌تر (مانند برونشیت یا التهاب حنجره) شوند، به خصوص در افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند یا در مواردی که عفونت تشدید شود.

برونشیت یا التهاب حنجره

برونشیت و التهاب حنجره دو مشکل متفاوت در دستگاه تنفسی هستند، هر کدام علائم و عوامل موثر خود را دارند.

برونشیت:

علائم برونشیت ممکن است شامل سرفه (که ممکن است با افرازهای رنگارنگ، گاهی اوقات چرکی یا خونی همراه باشد)، خستگی، تنگی نفس، درد در قفسه سینه، و علائم عفونت تنفسی دیگر باشند. علل آن می‌تواند ویروسی (مثل ویروس‌های سرماخوردگی) یا باکتریایی باشد. عواملی نظیر تنفس هوای آلوده، عدم بهداشت دست، یا تماس با افراد مبتلا ممکن است به عفونت منجر شوند. در موارد خاص، عوارض ممکن است شدیدتر باشند، مانند افزایش علائم، تب، یا تنگی نفس شدید.

التهاب حنجره:

علائم التهاب حنجره شامل درد و خشکی در گلو، سرفه خشک، سختی در گفتار و گاهی اوقات علائم عفونت تنفسی مانند تب و خستگی هستند. این می‌تواند ناشی از ویروس‌ها، باکتری‌ها، آلرژی‌ها یا تماس با مواد آلوده باشد. عواملی مانند سیگار کشیدن، تنفس هوای آلوده یا تماس با افراد مبتلا نیز می‌توانند عوامل مؤثر باشند.

در هر دو مورد، استراحت، مصرف مایعات، استفاده از داروهای ضد التهاب و ضد باکتریایی (در مواردی که برونشیت یا التهاب حنجره باکتریایی باشد)، استفاده از بخاری یا بخوری برای تسکین علائم تنفسی می‌تواند کمک کننده باشد.

شربت کیمی کالم کیمیاگر طوس چیست؟

شربت کیمی کالم یک محصول طبیعی است که از گیاهی به نام گاوزبان تهیه می‌شود. این گیاه دارای خواص درمانی متعددی از جمله خواص ضد التهابی، ضد عفونی کننده و آرامش‌بخش است.

 

 

شربت کیمی کالم کیمیاگر طوس 120 میلی لیتر

 

 

 چه مواردی می‌تواند از شربت کیمی کالم کیمیاگر طوس بهره‌مند شوند؟

مصرف شربت کیمی کالم کیمیاگر طوس می‌تواند در کاهش تپش قلب و تقویت عملکرد قلب، تسکین از خشونت در قفسه سینه و سرفه، فراهم آوردن آرامش و نشاط، و کمک به تسکین علائم سرماخوردگی موثر باشد.

 چگونه می‌توان شربت کیمی کالم کیمیاگر طوس را تهیه کرد؟

برای تهیه‌ی شربت کیمی کالم کیمیاگر طوس، می‌توانید به داروخانه آنلاین دارونت مراجعه کرده و این محصول را تهیه نمایید.

 

عوارض جانبی

عوارض ناخواسته ای از مصرف این شربت شناخته نشده است.

مصرف در دوران بارداری و شیردهی

جهت مصرف این فرآورده در دوران شیردهی احتیاط شود.

هشدارها

از دسترس کودکان دور نگه داشته شود.
در بیمارانی که تحت درمان با سایر داروها هستند فقط با نظر پزشک یا داروساز استفاده شود.برای مشاوره بیشتر با مشاوران داروخانه آنلاین دارونت تماس بگیرید.

شرایط نگهداری

در جای خشک و در دمای 8 تا 30 درجه سانتیگراد نگهداری شود.

مقدار مصرف

مقدار مصرف
– نوزادان 2 هفته تا 1 ماهه: ……………………………… 2/5 میلی لیتر
– نوزادان 1 تا 6 ماهه: …………………………………………. 5 میلی لیتر
– کودکان 6 ماهه و بزرگتر: …………………………………. 10 میلی لیتر
– بزرگسالان: ……………………………………………………. 30 میلی لیتر
در صورت لزوم می توان این مقادیر را حداکثر تا 6 بار در 24 ساعت تکرار کرد.

توجه

شربت های گیاهی ممکن است در برخی از موارد حاوی رسوب ناشی از باقیمانده بافت های گیاهی باشند که در کیفیت و اثر بخشی دارو تاثیری ندارد. در چنین مواردی قبل از مصرف بطری را به خوبی تکان دهید.

 

نظرات درموردشربت کیمی کالم کیمیاگر طوس 120 میلی لیتر

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شربت کیمی کالم کیمیاگر طوس 120 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *