100,000 تومان

فقط 2 عدد در انبار موجود است

تاریخ انقضای محصول: 2027/07/01

(2 سال و 9 ماه و 3 روز باقی مانده)

کرم واژینال میکوزین گل دارو 50 گرمی

معرفی کوتاه

کرم واژینال میکوزین گل دارو در تیوپ ۵۰ گرمی به همراه ۷ اپلیکاتور مجزا، یک درمان برای عفونت‌های قارچی و میکروبی واژن و واژینیت مختلط است. این کرم برای درمان علائم ناشی از عفونت‌های مختلف در منطقه واژن، از جمله خارش، التهاب، ترشحات غیرطبیعی و التهابات قارچی مانند عفونت کاندیدا استفاده می‌شود.

 

برند: گل دارو (Goldaru)

کارایی: درمان عفونت واژن

فرم محصول: کرم

رده سنی: بزرگسالان

جنسیت: خانم ها

مقدار: ۵۰ گرم

نوع محفظه: جعبه

جنس محفظه: مقوایی

کشور تولید‎کننده: ایران

شرکت تولید‎کننده: گل دارو

توضیحات تکمیلی

برند

شکل دارویی

کرم

مناسب برای

بانوان

جدول محتوا

راهنمای خرید از دارونت

معرفی محصول

معرفی و بررسی کرم واژینال میکوزین گل دارو

کرم واژینال میکوزین گل دارو با عصاره آبی سیر و اسانس آویشن ترکیب شده است و در درمان عفونت‌های قارچی، باکتریایی واژن و واژینیت میکس موثر است. ترکیبات موجود در آبی سیر و آویشن دارای اثرات بارز ضد میکروبی، ضد قارچی و ضد ویروسی هستند. الئین، که به آلیسین تبدیل می‌شود، یک ماده قوی ضد قارچی و ضد میکروبی است که در سنتز مواد ضد قارچی استفاده می‌شود.

تحقیقات گسترده نشان داده است که اثر ضد میکروبی و ضد قارچی سیر با استفاده از محلولی که حاوی ۱۰۰۰/۱ عصاره سیر است، به دست می‌آید. این تحقیقات نشان می‌دهد که سیر دارای اثر ضد قارچی بسیار قوی است و مدل برای ساخت مواد ضد قارچی مورد استفاده قرار می‌گیرد.برای تهیه‌ي کرم واژینال میکوزین گل دارو به داروخانه آنلاین دارونت مراجعه فرمایید.

 

 

خرید کرم واژینال میکوزین گل دارو 50 گرمی

 

 

 

ویژگی های کرم واژینال میکوزین گل دارو

درمان عفونت های قارچی و میکروبی واژن و واژینیت مختلط
حاوی عصاره آبی سیر به همراه اسانس آویشن
تیوپ ۵۰ گرمی به همراه ۷ اپلیکاتور مجزا
دارای عصاره سیر

ترکیبات کرم واژینال میکوزین گل دارو

عصاره آبی سیر به همراه اسانس آویشن

 

خواص سیر برای عفونت

سیر خواص ضد میکروبی و ضد قارچی قابل توجهی دارد و می‌تواند در درمان عفونت‌ها مفید باشد. در زیر برخی از خواص سیر برای عفونت‌ها آمده است:

1. خاصیت ضد قارچی: الئین، که یک ترکیب فعال در سیر است، دارای خواص ضد قارچی قوی است. این ماده می‌تواند در مبارزه با عفونت‌های قارچی مانند عفونت‌های قارچی واژن یا عفونت‌های پوستی کمک کند.

2. خاصیت ضد باکتری: تحقیقات نشان داده است که سیر دارای اثر ضد باکتری قوی است و می‌تواند در کنترل و درمان عفونت‌های باکتریایی موثر باشد. اثر ضد باکتری سیر به خاطر ترکیباتی مانند آلیسین و سولفور است که در آن وجود دارد.

3. تقویت سیستم ایمنی: مصرف سیر می‌تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند. با افزایش قدرت سیستم ایمنی، بدن می‌تواند بهتر علیه عفونت‌ها مقاومت کند و فرآیند بهبودی را تسریع کند.

4. خاصیت ضد التهابی: برخی از ترکیبات موجود در سیر، مانند آلیسین، خواص ضد التهابی دارند. با کاهش التهاب در بدن، ممکن است علائم عفونت کاهش یابد و فرآیند بهبودی را تسریع کند.

 

فواید آویشن برای عفونت واژن

آویشن یک گیاه دارویی است که خواص ضد میکروبی، ضد قارچی و آنتی‌باکتریال قابل توجهی دارد. درمان عفونت واژنی می‌تواند از برخی از فواید آویشن بهره‌برداری کند. در زیر تعدادی از فواید آویشن برای عفونت واژن آورده شده است:

1. خاصیت ضد قارچی: آویشن دارای ترکیباتی مانند تیمول و کارواکرول است که خواص ضد قارچی قوی دارند. این ترکیبات می‌توانند در مبارزه با عفونت‌های قارچی واژن مانند کاندیدیازیس (عفونت به خاطر قارچ کاندیدا) موثر باشند.

2. خاصیت ضد باکتری: آویشن دارای خواص ضد باکتریال است و می‌تواند در کنترل و درمان عفونت‌های باکتریایی واژنی مفید باشد. این خاصیت به خاطر ترکیباتی مانند تیمول و لینالول در آویشن است.

3. خاصیت ضد التهابی: آویشن دارای خواص ضد التهابی است و می‌تواند در کاهش التهاب‌ها و علائم مرتبط با آنها در عفونت واژنی کمک کند. این خاصیت می‌تواند در راهنمایی به فرآیند بهبودی و تسکین علائم مرتبط با عفونت واژن مفید باشد.

4. خاصیت ضد ویروسی: تحقیقات نشان داده است که برخی ترکیبات موجود در آویشن به خصوص تیمول، خواص ضد ویروسی دارند. این خاصیت می‌تواند در کنترل و درمان عفونت‌های ویروسی مانند عفونت‌های واژنی ناشی از ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) مفید باشد.

 

انواع عفونت‌های واژنال

عفونت‌های واژنال شامل هر نوع عفونتی است که در منطقه واژن و بافت‌های اطراف آن رخ می‌دهد. این نوع عفونت‌ها ممکن است به وسیله باکتری‌ها، قارچ‌ها، ویروس‌ها یا ترکیبی از آنها ایجاد شوند و موجب عوارضی مانند خارش، سوزش، ترشحات غیرعادی و التهاب محلی می‌شوند. در ادامه، به برخی از نوع معمول عفونت‌های واژنال اشاره می‌شود:

1. عفونت قارچی (کاندیدیازیس واژنی): عفونت قارچی واژنی بیشتر به خاطر قارچ کاندیدا ایجاد می‌شود. علائم آن شامل خارش، سوزش، ترشحات سفید و خمیری، التهاب و قرمزی می‌شود.

2. عفونت باکتریایی (باکتریوز واژنی): این نوع عفونت توسط تغییرات در تعادل باکتری‌های طبیعی واژنی ایجاد می‌شود. علائم آن شامل ترشحات بو دار و غیرعادی (معمولاً خروسی رنگ)، خارش، سوزش و التهاب است.

3. عفونت واژنی تریکومونیازیس: این عفونت توسط یک پارازیت به نام تریکوموناس واژینالیس ایجاد می‌شود. علائم شامل ترشحات سبز یا زرد، بوی نامطبوع، خارش و التهاب است.

4. عفونت‌های واژنی ویروسی: این عفونت‌ها ممکن است ناشی از ویروس‌های مختلفی مانند ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) باشند. علائم ممکن شامل ترشحات غیرعادی، زگیل و التهاب است.

علاوه بر این، عوامل دیگری مانند عفونت‌های انتقال جنسی (مانند کلامیدیا و گونوره) و التهاب پیشرفته رحم (PID) نیز می‌توانند عفونت‌های واژنال را تحت تأثیر قرار دهند.

درمان عفونت‌های واژنی بستگی به نوع و شدت آن دارد. بهتر است در صورت بروز علائم عفونت واژنی، با پزشک خود مشورت کنید تا تشخیص درستی برای عفونت شما قرار داده شود و درمان مناسبی تجویز شود.

 

 

کرم واژینال میکوزین گل دارو 50 گرمی

 

 

 

۱. کرم واژینال میکوزین گل دارو چه کاربردی دارد؟

پاسخ: کرم واژینال میکوزین گل دارو برای درمان عفونت‌های قارچی، باکتریایی واژن و واژینیت میکس استفاده می‌شود.

۲. ترکیبات موجود در آبی سیر و آویشن چه اثری دارند؟

پاسخ: ترکیبات موجود در آبی سیر و آویشن دارای اثرات ضد میکروبی، ضد قارچی و ضد ویروسی هستند.

۳. آلیسین چیست و چه اثری دارد؟

پاسخ: آلیسین، ماده‌ای قوی ضد قارچی و ضد میکروبی است که از الئین، که در آبی سیر وجود دارد و تحت تأثیر فعالیت آنزیم آلیناز به آلیسین تبدیل می‌شود، به دست می‌آید.

۴. تحقیقاتی که انجام شده است چه نتایجی نشان داده است؟

پاسخ: تحقیقات گسترده نشان داده است که استفاده از محلولی که حاوی ۱۰۰۰/۱ عصاره سیر است، اثر ضد میکروبی و ضد قارچی سیر را به دست می‌آورد. سیر دارای اثر ضد قارچی بسیار قوی است و به عنوان مدل برای ساخت مواد ضد قارچی استفاده می‌شود.

۵. چگونه می‌توان کرم واژینال میکوزین گل دارو را تهیه کرد؟

پاسخ: برای تهیه کرم واژینال میکوزین گل دارو، می‌توانید به داروخانه آنلاین “دارونت” مراجعه کرده و آن را تهیه کنید.

 

 

چطور مصرف کنیم

به مدت حداقل ۷شب پی در پی یک اپلیکاتور را داخل واژن مصرف شود.برای مشاوره بیشتر با مشاوران داروخانه آنلاین دارونت تماس بگیرید.

برای سهولت مصرف و عدم انتشار آلودگی تعداد ۷ اپلیکاتور مجزا در داخل جعبه کرم میکوزین تعبیه شده است.

به طور کلی بعد از یک تا دو بار مصرف بهبودی سریع و نسبی حاصل می‌شود ولی توصیه می‌شود که جهت بهبودی کامل دوره درمان را کامل نمایید.

لطفا دقت کنید

دور از دسترس کودکان و در جای خشک و خنک نگهداری شود.برای مشاوره بیشتر با مشاوران داروخانه آنلاین دارونت تماس بگیرید.

در دوران بارداری مصرف نشود.

نظرات درموردکرم واژینال میکوزین گل دارو 50 گرمی

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم واژینال میکوزین گل دارو 50 گرمی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *