10% تخفیف برای خرید اولی‌ها با کد تخفیف daru10

10% تخفیف برای خرید اولی‌ها با کد تخفیف daru10

اسپری بینی فلوتیکومکس 20 میلی لیتر دنیای بهشت

اسپری بینی فلوتیکومکس 20 میلی لیتر دنیای بهشت

نام ژنریک دارو

شرکت سازنده/واردکننده

دنیای بهشت

شکل دارو

اسپری بینی

دسته مصرفی

فهرست

مصرف بدون تجویز پزشک ممنوع است

سایر برند های

[similar_by_generic id='41610']

معرفی دارو

اطلاعات دارویی اسپری بینی فلوتیکومکس 20 میلی لیتر دنیای بهشت

نام دارو:فلوتیکومکس®

ﻧﺎم ژﻧﺮﯾﮏ:فلوتیکازون

ﻃﺒﻘﻪ داروﯾﯽ:اسپری بینی

ﺷﮑﻞ دارو: اسپری بینی (فقط جهت مصرف داخل بینی)

ﺗﺮﮐﯿﺒﺎت دارو:فلوتیکازون 0.05 درصد

اسپری بینی فلوتیکومکس 20 میلی لیتر دنیای بهشت که با نام علمی  فلوتیکازون شناخته می‌شود، برای درمان علائم ناشی از آلرژی‌های نسبتاً سنگین است، از جمله آلرژی گرد و غبار، آلرژی علف های هوازی و برخی مواد دیگر. اسپری بینی فلوتیکومکس 20 میلی لیتر دنیای بهشت به عنوان یک ضد التهاب عمل می‌کند و به کاهش آلودگی و فشارهای بینی و عوارضی که ممکن است بعد از آنها به دنبال التهاب عفونتی رخ دهد، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای مشاوره بیشتر درباره نحوه مصرف و عوارض جانبی اسپری بینی فلوتیکومکس 20 میلی لیتر دنیای بهشت با مشاوران داروخانه آنلاین دارونت تماس حاصل فرمایید.قبل از مصرف اسپری بینی فلوتیکومکس 20 میلی لیتر در صورت داشتن سابقه حساسیت به داروهای ضد النهاب استروییدی این دارو، پزشک را مطلع نمایید.

 

اسپری بینی فلوتیکومکس 20 میلی لیتر

 

 

مصرف در بارداری و شیردهی

گروه (C). مصرف اسپری بینی فلوتیکومکس 20 میلی لیتر دنیای بهشت در دوران بارداری و شیردهی فقط با نظر پزشک و اطلاع او از بارداری یا شیردهی مجاز می باشد.

عوارض جانبی: سردرد، سوزش خارش گذرا و خفیف بینی خشکی بینی و گلو خونریزی از بینی خشکی یا تحریک بینی، دهان یا حلق، بثورات جلدی، احساس گرفتگی در سینه یا خس خس سینه

هشدار: مصرف دارو در کودکان زیر ۴ سال توصیه نمی شود.

 

مقدار و نحوه صحیح مصرف دارو(بدون تجویز پزشک به هیچ عنوان مصرف نشود)

میزان مصرف معمول اسپری بینی فلوتیکومکس 20 میلی لیتر دنیای بهشت جهت درمان بیماریهای بینی نظیر رینیت آلرژیک یا غیر آلرژیک، فصلی یا دائمی به شرح ذیل می باشد:

بزرگسالان: یک پاف(۵۰ میکروگرم) در هر حفره بینی، دو بار در روز یا دو پاف(۱۰۰ میکروگرم) در هر حفره بینی یک بار در روز تجویز می‌شود. درمان نگهدارنده، یک اسپری در هر حفره بینی، یک بار در روز است و به صورت جایگزین برای رینیت فصلی، دو پاف یک بار در روز استفاده می شود.

کودکان ۴ سال و بزرگتر از ۴ سال: در شروع درمان یک پاف (۵۰ میکروگرم) در هر حفره بینی، یک بار در روز تجویز می‌شود. اگر بیمار به درمان پاسخ ندهد و یا علائم بیماری شدید باشد میزان مصرف به روزانه دو پاف (۱۰۰ میکروگرم) در هر حفره بینی افزایش می یابد. در صورت اطمینان از کنترل بیماری، میزان مصرف میتواند به یک اسپری (۵۰ میکروگرم) در هر حفره بینی در روز کاهش یابد.

نکات قابل توصیه در زمان مصرف

1-قبل از مصرف ظرف محتوی دارو را تکان دهید.

2- اسپری بینی فلوتیکومکس 20 میلی لیتر دنیای بهشت را بصورت منظم مصرف نموده دوره درمان را کامل نمایید.

3- دارو را بیش از مقدار تجویز شده مصرف ننمایید.

4- از قطع ناگهانی مصرف دارو بدون اطلاع پزشک خودداری نمایید.

5- از تماس اسپری بینی فلوتیکومکس 20 میلی لیتر دنیای بهشت با چشم پرهیز نمایید.

6-قبل از استفاده از اسپری داخل بینی حفره بینی را تمیز نمایید.

7- در پوش روی سر اسپری را برداشته اسپری را مطابق شکل در دست گرفته سپس سر آن را کمی به جلو خم نمایید. سر اسپری را داخل یکی از سوراخهای بینی قرار دهید و با دست سوراخ دیگر بینی را مسدود نمایید. در حالی که از بینی و بادهان بسته تنفس می نمایید (در هنگام دم) اسپری را تا انتها فشار دهید. این عمل را برای سوراخ دیگر بینی تکرار نمایید. بعد از مصرف در پوش اسپری را در جای خود قرار دهید.

8- چنانچه یک نوبت از مصرف دارو را فراموش نمودید به محض بیاد آوردن آن را مصرف نمایید، اما اگر زمان مصرف نوبت بعدی دارو فرا رسیده است، از مصرف نوبت فراموش شده چشم پوشی نموده و مقدار مصرف بعدی را نیز دو برابر نکنید.

توجه : وقتی اسپری را برای اولین بار استفاده می کنید و یا مدتی از آن استفاده نکرده اید، قبل از مصرف، یک پاف را بطور آزمایشی در هوا دور از چشم تخلیه کنید. قطعه پلاستیکی اسپری (اکچواتور) را هر چند روز یکبار برحسب نیاز با آب ولرم شسته و سپس خشک نمایید.

شرایط نگهداری

– اسپری بینی فلوتیکومکس 20 میلی لیتر دنیای بهشت دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

– دارو را درون جعبه و در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری و از یخ زدگی محافظت کنید.

-پس از هربار استفاده، در ظرف را محکم ببندید.

 

استفاده از اسپری بینی فلوتیکومکس 20 میلی لیتر برای آلرژی گرد و غبار و آلرژی علف های هوازی می‌تواند به شما فواید زیر را به ارمغان بیاورد:

1. کاهش التهاب: اسپری بینی فلوتیکومکس 20 میلی لیتر حاوی داروهای ضد التهاب است که به کاهش التهاب در بینی کمک می‌کند. این التهابات معمولاً به دنبال تماس با آلرژن‌های موجود در گرد و غبار و علف‌های هوازی رخ می‌دهند. با استفاده از اسپری بینی، می‌توانید از علائم التهابی مانند خارش، قرمزی و تورم بینی خود راحت شوید.

2. کاهش علائم آلرژی:اسپری بینی فلوتیکومکس 20 میلی لیتر می‌تواند علائم آلرژی مانند عطسه، سرفه، خارش بینی، آبریزش بینی و افزایش ترشحات بینی را کاهش دهد. با استفاده منظم از اسپری بینی، می‌توانید این علائم را تحت کنترل قرار دهید و راحتی بیشتری در روزمره خود تجربه کنید.

3. پیشگیری از عوارض تکمیلی: آلرژی‌ها ممکن است باعث عفونت‌های تنفسی مزمن مانند سینوزیت (التهاب دهانچه‌ها) و التهاب گلویی شوند. با استفاده از اسپری بینی، می‌توانید عفونت‌های مزمن را کاهش دهید و از عوارض تکمیلی جلوگیری کنید.

4. بهبود کیفیت زندگی: با کاهش علائم آلرژی و بهبود تنفس، می‌توانید کیفیت زندگی خود را بهبود بخشید. عدم داشتن علائم آلرژی می‌تواند باعث افزایش انرژی، بهبود خواب و کاهش مشکلات روحی مرتبط با آلرژی شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.