10% تخفیف برای خرید اولی‌ها با کد تخفیف daru10

10% تخفیف برای خرید اولی‌ها با کد تخفیف daru10

ژل استریل چشمی ناژو-تیزر ایران ناژو

ژل استریل چشمی ناژو-تیزر ایران ناژو

نام ژنریک دارو

شرکت سازنده/واردکننده

ایران ناژو

شکل دارو

ژل

دسته مصرفی

فهرست

مصرف بدون تجویز پزشک ممنوع است

سایر برند های

[similar_by_generic id='41610']

معرفی دارو

اطلاعات دارویی ژل استریل چشمی ناژو-تیزر ایران ناژو

ژل استریل چشمی ناژو-تیزر ایران ناژو با داشتن ترکیبات موثر در بهبود و درمان خشکی چشم موثر عمل می‌کند و در بهبود سوزش چشم‌ها و درمان آسیب‌های سطحی چشم کاربرد دارد.ژل استریل چشمی ناژو-تیزر ایران ناژو در مواردي مانند كمبود اشك، اختلال در ترشح طبيعي موكوس، خشكي چشم در بيماري هايي نظير التهاب خشك قرنيه و ملتحمه مصرف مي شود.

برای مشاوره بیشتر درباره نحوه مصرف و عوارض جانبی ژل استریل چشمی ناژو-تیزر ایران ناژو با مشاوران داروخانه آنلاین دارونت تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

ژل استریل چشمی ناژو-تیزر ایران ناژو

 

 

 

خواص ژل استریل چشمی ناژو-تیزر ایران ناژو

خشکی چشم از جمله مشکلات و ناراحتی‌های مربوط به چشم است که در اثر کاهش رطوبت و اشک چشم ایجاد می‌شود. در گذشته این مشکل بیشتر در افراد پیر ایجاد می‌شد ولی امروزه با افزایش استفاده از کامپیوتر، موبایل و خیره شدن طولانی به صفحات گوشی و مانیتور این مشکل در سنین مختلف مشاهده می‌شود که با مصرف قطره اشک مصنوعی درمان خواهد شد. یک لایه کافی و سازگار اشک در سطح چشم جهت بینایی سالم و نرمال ضروری است. بدین صورت ژل اشک مصنوعی ناژو تیرز ایران ناژو به درمان خشکی چشم، بهبود زخم‌های سطحی و آسیب‌های سطحی چشم کمک می‌کند و در کاهش علائم و درهای خشکی چشم مفید است.

ویژگی های ژل استریل چشمی ناژو-تیزر ایران ناژو

بهبود سوزش چشم‌ها و از بین بردن احساس جسم خارجی در چشم
ژل اشک مصنوعی با اثر طولانی مدت
درمان آسیب‌های سطحی چشمی
درمان و بهبود خشکی چشم
بهبود کراتیت چشم

چطور مصرف کنیم(بدون تجویز پزشک به هیچ عنوان مصرف نشود)

مقدار مصرف هر دارو را پزشک تعیین می‌کند ولی مقدار و روش مصرف معمولی ژل استریل چشمی ناژو-تیزر ایران ناژو به شرح زیر است:

روزی ۴ مرتبه، هر بار یک قطره از دارو را مصرف نمایید. آخرین وعده دارو ۱۵ دقیقه قبل از خواب مصرف شود.

قبل از مصرف ژل چشمی، دستان خود را کاملا بشویید. درپوش تیوب را باز کنید. به بالا نگاه کنید و پلک تحتانی خود را به آرامی پایین بکشید.

با دست دیگر، تیوب را بدون تماس با چشم در وضعیت عمودی نگه دارید و یک قطره در گوشه داخلی چشم بچکانید.

سعی کنید چشم خود را باز نگه دارید و چشم را حرکت دهید تا ژل به طور یکنواخت سطح چشم را بپوشاند.

پس از مصرف درب تیوب ژل اشک مصنوعی ناژو تیرز ایران ناژو را به دقت ببندید.

لطفا دقت کنید

ژل استریل چشمی ناژو-تیزر ایران ناژو تا قبل از باز شدن تیوب استریل است. بنابراین حفظ دارو در شرایط پاکیزه، در طول مدت مصرف اهمیت دارد. پس از سپری شدن ۲۸ روز از تاریخ باز شدن درپوش تیوب، از دارو استفاده نکنید.

ممکن است دید شما برای مدت کوتاهی بعد از مصرف ژل چشمی ناژو تیرز تار شود. تا زمانیکه دیدتان دوباره واضح شود از رانندگی و یا دیگر کارهای نیازمند دید دقیق بپرهیزید.

دارو را در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتی گراد نگهداری و از یخ زدگی محافظت نمایید.

ژل استریل چشمی ناژو-تیزر ایران ناژو فقط برای استفاده چشمی است.

دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

موارد منع مصرف

از مصرف ژل استریل چشمی ناژو-تیزر ایران ناژو در آسیب‌های جدی قرنیه خودداری شود. این دارو موجود در داروخانه آنلاین مثبت سبز فقط جهت درمان آسیب‌های سطحی به کار می‌رود.

به منظور جلوگیری از ایجاد عفونت در چشم، از تماس نوک تیوب با سطوح، نظیر چشم و پلک خودداری شود.

عوارض جانبی

هر دارو به موازات اثرات درمانی مطلوب ممکن است باعث بروز برخی عوارض ناخواسته نیز شود. اگرچه همه این عوارض در یک فرد دیده نمی شود. در صورت بروز هر کدام از اثرات جانبی زیر بلافاصله به پزشک اطلاع دهید.

خارش، تورم، ریزش اشک، قرمزی و تاری دید.

تداخل دارویی

اگر از لنزهای تماسی استفاده می‌کنید باید قبل از مصرف ژل چشمی، آنها را از چشم خارج کنید و پس از مصرف ژل، ۲۰ دقیقه برای استفاده مجدد از لنزهای تماسی صبر کنید.

در صورت مصرف همزمان ژل استریل چشمی ناژو-تیزر ایران ناژو با سایر محصولات چشمی، فاصله زمانی بین مصرف دو دارو باید ۱۵ دقیقه باشد و ناژو – تیرز به عنوان آخرین دارو مصرف شود.

 

خشکی چشم

خشکی چشم یک مشکل شایع است که معمولاً به علت کاهش تولید اشک یا تبخیر سریع اشک‌ها اتفاق می‌افتد. این مشکل می‌تواند با عوامل مختلفی مانند استفاده از کامپیوتر یا دستگاه‌های الکترونیکی، باد و آب و هوای خشک، استفاده از لنز مخصوص یا داروها، یا شرایط پزشکی مختلف نظیر عفونت، التهاب یا بیماری‌های خاص ایجاد شود.

علائم خشکی چشم شامل سوزش، خارش، سوزناکی، درد، احساس خشکی یا سنگینی در چشم ها، قرمزی و حتی ترشح کمتر اشک می‌باشد. برای درمان خشکی چشم می‌توان از روش‌های طبیعی مانند استفاده از قطره‌های چشمی حاوی روغن نارگیل یا زردآلو، استفاده از بخور گرم، مصرف آب به میزان کافی، استفاده از گرد گرداندن چشم ها، استفاده از عینک محافظ در برابر باد و آب‌و‌هوای خشک و استفاده از فیلتر برای کاهش تماس با ذرات می‌توانید استفاده کنید.

 

عوامل مختلفی می‌توانند بر خشکی چشم تاثیر گذار باشند. برخی از این عوامل شامل موارد زیر می‌باشند:

1. استفاده از کامپیوتر و دستگاه‌های الکترونیکی: تمرکز طولانی بر روی صفحه نمایش دستگاه‌های الکترونیکی مانند کامپیوتر، تلفن همراه و تبلت می‌تواند باعث کمبود چشم‌ها در تولید اشک شود.

2. باد و آب و هوای خشک: هوا خشک و باد می‌تواند تبخیر سریع‌تری از اشک‌ها را ایجاد کند که منجر به خشکی چشم می‌شود.

3. لنزهای تماسی: استفاده از لنزهای تماسی برای مدت طولانی می‌تواند باعث ایجاد خشکی چشم شود.

4. بیماری‌ها و عوارض پزشکی: برخی بیماری‌ها مانند آرتریت روماتوئید، دیابت، التهاب چشم، وراثتاً کمبود تولید اشک، و استفاده از برخی داروها نیز می‌توانند موجب خشکی چشم شوند.

5. عوامل زندگی روزمره: استفاده از آرایش، دخانیات، تغذیه نامناسب، عدم مصرف کافی آب، تماس با ذرات خارجی مانند دود و گرد و غبار نیز می‌توانند عوامل موثر بر خشکی چشم باشند.

بهتر است اگر با خشکی چشم مواجه هستید و علائم آن مدت زمان طولانی ادامه دارد، به پزشک چشم مراجعه کنید تا علت آن را تشخیص دهد و درمان مناسب را تجویز کند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.